Rabu, 5 Oktober 2011

Amalan 8S


Penyampaian Perkhidmatan Awam yang berkesan merupakan komitmen kerajaan 
kepada rakyat. Amalan 8S merupakan satu inisiatif bagi mencapai aspirasi 
kerajaan untuk memberi perkhidmatan yang menyenangkan rakyat.

Jom tengok, apa itu 8S

Objektif :
  1. Meningkatkan keberkesanan sistem penyampaian agensi perkhidmatan
  2. Meningkatkan tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh agensi Kerajaan secara keseluruhan
  3. Menerapkan nilai-nilai murni dalam amalan harian penjawat awam
  4. Meningkatkan imej sektor awam ke arah perkhidmatan bertaraf dunia
  5. Memupuk budaya kerja yang mesra pelanggan di agensi kerajaan dalam berurusan dengan orang ramai

Pepatah english ada bagitahu…
Smile will certainly make others happy.
Smile will make your face turn brighter.
Smile will make your soul cleaner.
And smile will make you lovelier by end of the day
          Marilah kita sama-sama menyahut panggilan Tuan Pengarah JPN Kedah..dengan "Kurangkan manis dalam minuman...Tambahkan manis dalam senyuman..." 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENDAFTARAN DAN SUAIKENAL MURID TAHUN 1 SESI 2020

Pendaftaran dan Suaikenal Tahun 1 Sesi 2020 30/12/2019 Sekitar pendaftaran dan suiakenal murid Tahun 1 Sesi 2020 Terima kasih kepad...